haha..

ja okej, de var mysigt me snö men sen gick de över styr och blev oväder och de gillar ja inte..
for då till jobbet och bilen var ok, när ja for och hämtade vincent på burströmskan hos min farmor så var den störd den ville inte starta när ja skulle där i från så fick starthjälp, ja körde en bit och i röljusen dog den stendöd och där stod vi, inte ens varningsblinkerserna funkade , och hur hemskt de var ska vi inte gå in på , ja ringed alla men ingen svarade så ja blev lagomt less, de stannade en snäll gubbe och skulle boxera igpng mig men de hjälpte inte så han drig mig till närmaste busshållsplats och där stod ja 30 min och då svarade äntligen min pappa och han kom tillslut, satt och pratade med marcus medans tänkte han skulle hjälpa mig men han hade fått en körning till överklix och var på väg där i från så de gick ju inte..  så vi väntade, vincent somnade då så de var ju tur men ja höll på att frysa ihjäl var ju inte klädd för att sitta ute i stormen i en bil utan srömm , ja hade frost i hela bilen, så ja fick skrapa rutorna innifrån när han drog igång mig i gen och de var bara hoppats på att de var grönt hela vägen hem och de var de , men eftersom ja var tvungen att hålla massa massa gas för att batteriet inte laddade så var de rätt svår i rondellerna men ja kom till mjölkuddsrondellen då dog den fast ja gasade massor så tur att pappa körde efter mig, så då var de bara att fixa strömm igen och sen klarade ja mig in på parkeringen, så där står den med batteriladdare och motorvärmare så hoppats den funkar sen, fast de tvivlar ja ju på , men pappa skulle ta den och laga ..
man är ju handikappad utan bil , speciellt när ungen ska på dagis å ja på jobbet eller om ja måste köra han till nån som ska vara me han när ja jobbar, men de får lov att lösa sig..

så de tog 2,5 timme att ta sig hem när ja slutat ..
ihopfrusen och less gick jag och la mig men vincent vaknade upp mitt i natten me feber så de blev inte mycke sova, så var hemma från jobbet  i dag och i morgon också . synd men måste man så måste man.


nu ska vi se en film och äta chips :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0