jaha:)

nu är ja äntligen hemma efter 11 timmars jobb och de är skönt,men ja har sååååååååååååååån energi så ja hade kunnat jobba massor mer,  hoppas de kvarstår tills i morgon för då jobbar ja 11-20.
de har vari kul att jobba i dag, roliga människor, och ja bara allmänt kul :)

vart kommer min energi i från? ja sover max 5 timmar varje , jobbar, tar hand om vincen och  vårat hem,  ja borde ju vara slut?
hmm nu har ja de, de måste vara helgen som lockar ;)

just ja, ska berätta planerna för den, på freda blir de ölhäng hos erik på härtsön me massa donken folk och säkert annat folk också ,  lörda blir de jobb sen fest hos mig..

sitter och funderar på vad ja ska göra nu ??
ja vill göra nå , ja vill krams så måste nog ringa nån söt människa som vill offra sig, kanske är bäst att ta en dusch för ja kan lova er, efter 11 timmar på donken lucktar man inte speciell gott;P

varför kan ja inte bara sätta mig ner och inte tänka på va som ska hända nu , om 1 timme osv, ja kan inte ja blir så rastlös så ja klättrar på väggarna typ :D
 medans energin finns så är de väl bäst att diska och  städat är de så får komma på nå annat, skotta min balkong ? de hade nog gjor slut på mig ;D


vilket klptter inlägg men va fan...

nä nu måste ja lägga snoris han bara stökar och är trött ..


Kommentarer
Postat av: Zandra

Du verkar vara så glad, kul! ;p

2009-02-11 @ 20:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0