jaha :D

Jag , ida och vincent tog en prommis till konsum, köpte mjölk och snarra, min bil är ju trasig , men de var skönt att gå fast de var 18- ute..
man blir så jäkla slö när man har körkort och bil...
vincent såg ut som en röd tomat i ansiktet, vi me tror ja :)

siter och funderar lite, ja har en kännsla som ja inte kännt på välldigt länge.
de känns konstigt, men ja vet inte va ja ska tro ja kan nästan säga svaret men ja vill inte dela med mig av dom här kännslorna , vet bara att du är underbar  och att du gör mig glad när ja verkligen behöver de, bara tanken på dig gör mig glad..
du får mig jämt att skratta..


synd ja hade velat fara till sandra och se melodifestivalen och dricka nån öl med dom, de hade varit kul men nä de går inte, men nästa helg är de fest bara så ni vet, hemma hos mig blir de väl:)
ring bara före om ni vill komma ..

nä nu ska ja lyssna på massa låtar och njuta av kvällen me mitt lilla hjärta :)
hejåhå.

föresten, ja är hemsk kramsjuk så ja hoppats de går att lösa sen :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hur tar du dig då till jobbet utan bil?

2009-02-11 @ 15:06:20
URL: http://mikaelaflisanfrejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0