usch

usch och fy vaknade i morse vid 4 och mådde illa som fan men ja försökte somna om inte inte tänka  på de, men tillslut så gick de inte, så ja spydde några gånger har legat däckad i sängen heeela dagen, min snälla pappa kom med cola och loka och nu har ja faktiskt ätit en banan och yogurt och inte spytt sen 7.30 i morse så antar att de bara var en kort magsjuka..

nu ska ja hoppa i duschen fixa mig och sen hämta upp marcus och hans jäng, sen vidare till madde och marie, men de blir då inge dricka för mig..
de kommer väl bli gnäll från mina medarbetare på jobbet eftersom ja inte kom ich  jobbade i dag, men man får ju inte de om man spytt så är nog ingen ide och bry sig om deras komentarer, för ja känner ju själv när ja är sjuk och mår 100 gånger bättre som ja gör nu..

hejåhå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0